RETAIL EN HORECA
ONDERNEMERS
STAAT JOUW ONDERNEMING ALS EEN HUIS?
Bouw je onderneming, zoals je je droomhuis ook zou bouwen. Je huis staat op een mooie plek, heeft een stevige fundering en is gebouwd van de materialen die je mooi vind. De indeling is logisch en duidelijk, je tuin is net zo verzorgd als je inrichting van binnen. Je familie en vrienden komen graag bij je over de vloer, en iedereen voelt zicht thuis.
Zo zie ik het ook met je onderneming. Je hebt een bewuste plek gekozen om te ondernemen en ondernemen doe je met onderbouwde en doordachte visie en strategie. Je indeling is goed georganiseerd en heeft een duidelijke structuur. Als je naar je huisstijl of website kijkt, weet je wat je van de onderneming kunt verwachten. Je personeel is happy, mensen komen graag naar je winkel, en iedereen voelt zich thuis.
Door je onderneming te laten scannen op de pijlers 'fundering', 'organisatie', 'inrichting' en de 'bezoekers' ontdekken we kansen die je niet eerder zag. We zorgen voor een verruimde blik en komen tot de kern van je uitdagingen.
Maak van je onderneming je droomhuis, waar jezelf, je medewerkers en gasten zich thuis voelen. Door middel van het 'waarderapport' heb je een overzicht van de prioriteiten op korte en lange termijn en kun je aan de slag met bouwen.
Ontdek het groeipotentieel van jouw onderneming
I'm a paragraph. Click here to add your own text and edit me. It's easy.
Fundering
Kom erachter waarom je ooit ondernemer bent geworden door samen terug te gaan naar de basis en te kijken of je visie, missie en strategie nog aansluiten bij wat je nu doet. Creëer kansen!
Inrichting en presentatie
De manier waarop je onderneming is ingericht, welke producten je inkoopt of hoe de etalage gestyled is, hebben effect op jouw imago. Zien bezoekers jou zoals jij graag wilt dat ze je zien?
Organisatie
Een goede, stevige en duidelijke organisatie is goud en geld waard. De juiste keuzes maken zorgt voor ontwikkeling en zelfstandigheid bij je personeel.
Bezoekers
Leer je klanten beter kennen door te kijken naar hun wensen en koopgedrag en bekijk waar je slimme aanpassingen kunt maken. Zorg daarnaast voor happy en kundig personeel, dit zie je direct terug in je omzet.