BEZOEKERS
PERSONEELSHANDBOEK
Alle afspraken, regels en werkwijzen duidelijk en overzichtelijk in een handboek bij elkaar zorgt voor meer zelfstandigheid bij je medewerkers en tijd voor het management.
“Een personeelshandboek? Die heb ik niet nodig. Alles wordt wel gaande weg verteld en geleerd” is wat heel vaak gezegd wordt. En wees eens eerlijk, hoeveel tijd is er nu echt op de werkvloer om alles goed en duidelijk uit te leggen? Hoe fijn is het voor veel mensen om iets achteraf nog eens na te lezen? Een personeelshandboek kun je tevens gebruiken voor de basis regels en afspraken, zoals bijvoorbeeld een ziekteverzuimprocedure. Het feit dat je alles zwart op wit hebt, zorgt er ook voor dat je ergens op terug kunt komen. En daarnaast kan het je veel tijd schelen in het beantwoorden van vragen en je medewerkers motiveren zelfstandiger te worden. Ook standaard- en veel gebruikte formulieren kunnen verwerkt worden in een personeelshandboek.
Vraag vrijblijvend een gesprek om aan te kijken of dit wat voor jou is.