top of page

MYSTERYSHOP

HOE ERVAREN JOUW KLANTEN DE BELEVING, GASTVRIJHEID EN SERVICE?

Zien klanten je onderneming zoals je wilt of denkt ze zien? Haalt jouw personeel alle (verkoop)mogelijkheden uit het contact met klanten? Door een mysteryshop te laten uitvoeren krijg je een reëel beeld vanuit het perspectief van je bezoekers.

Je onderneming wordt bezocht door een mystery guest en hij bekijkt en beoordeelt je onderneming met een vragenlijst ontstaan uit een onderzoeksvraag, mede door jezelf bepaald. Wat wil je graag te weten komen, waar moet de mystery guest op letten? 

 

Vanuit het rapport dat ontstaat uit de ingevulde vragenlijst en observaties van de mystery guest creëren we samen omzetkansen en verbetermogelijkheden op het gebied van bijvoorbeeld je etalage, inrichting en presentatie en deskundigheid en commerciële capaciteiten van je personeel. Met een mysteryshop voer je een steekproef uit, van waaruit kansen en verbeterpunten gesignaleerd worden. Zie waar je kracht ligt en waar je wellicht nog meer in kunt uitblinken om je zo te kunnen onderscheiden van andere winkels.

Met een uitgebreide team van  mysteryshoppers, een doordachte vragenlijst en mijn eigen ervaring in de retail wordt er een praktisch, uitvoerbaar en inzichtelijk rapport geleverd. Een mysteryshop kan op verschillende niveaus worden uitgevoerd afhankelijk van jouw wensen. Mysteryshops kunnen ook periodiek ingezet worden. Het rapport laat dan de bevindingen zien van de groei en de veranderingen  tussen de momenten van de verschillende mysteryshops. 

Treat every guest on a once in a lifetime experience.
- Omotenashi
(Japanse for Hospitality)

omotenashi.jpg
bottom of page