top of page

GEMEENTES EN

CENTRUMMANAGERS

HOE AANTREKKELIJK IS JOUW STADSCENTRUM VOLGENS DE BEZOEKER?

Hoe toekomstbestendig is jouw winkelcentrum? We hoeven jullie niet te vertellen voor welke uitdaging jullie staan op dit moment. Je wordt overspoeld met kreten als 'van place tot by naar place to be', beleving creëren, blurring en branchevervaging. Je zit om tafel met de ondernemers die zich zorgen maken, partners in vastgoed, gemeente en andere belanghebbenden, samen staan jullie voor uitdagende en belangrijke keuzes.

Maar, wat vindt JOUW consument eigenlijk?

Hoe ervaren bezoekers de binnenstad van jouw stad? Zijn er voldoende winkels die aansluiten bij het profiel van de bezoeker? Is de stad schoon, veilig en aantrekkelijk? Hoe zit het met parkeren, looproutes en bewegwijzering? Worden de bezoekers gastvrij ontvangen in de winkels en wordt er onderling door de retail goed samengewerkt?

Al deze vragen kunnen beantwoord worden middels het uitvoeren van mysteryshops. 

Daarnaast biedt ik verschillende trajecten en producten aan om eventuele kansen die uit de mysteryshop naar voren komen aan te pakken. Dit geldt zowel voor het gebied of centrum in zijn geheel, als voor ondernemers persoonlijk, of met hun team. Denk aan het trainen van managers, samenwerkingsprojecten en evenementen/acties om onderlinge samenwerking te bevorderen en krachten te bundelen. 

Wellicht ligt er een specifieke vraag op tafel waar ik mijn expertise voor kan inzetten. Maatwerk is altijd mogelijk. 

“We see our customers as invited guests to a party, and we are the hosts. It’s our job every day to make every important aspect of the customer experience a little bit better.”

- Jeff Bezos, Amazon

data.1120xC1140x760+0+0.1120x747.jpg

Mysteryshops

Met een uitgebreide pool aan mysteryshoppers, een uitgedachte vragenlijst en mijn ervaring in retail wordt er een praktisch, uitvoerbaar en inzichtelijk rapport geleverd. De mysteryshop kan op verschillende niveaus worden uitgevoerd, afhankelijk van jouw vraag of uitdaging. De prijs is afhankelijk van het aantal winkels dat bezocht moet worden en de opdracht en de daarbij horende vragen. Er kan gemystershopt worden met studenten of met een specifieke doelgroep. Dit gebeurt is afstemming. 

Straatcoach

Samenwerken is het nieuwe innoveren. Door samen te werken creëer je meerdere kwaliteiten en eigenschappen om je heen met een gezamenlijk doel voor ogen. Twee weten meer dan één, door successen te delen worden ze groter, je inspireert en helpt elkaar en je groeit. De kracht is dat eenieder bij zijn eigen passie, kracht en kwaliteit blijft, daar ben je immers ook op je best. Dus wil je meer bereiken, zoek juist dan partners en doe dit samen!

Ondernemers ondersteuning

Naast een beeld en indruk en ontwikkelpotentie van je centrum die je krijgt na het laten mysteryshoppen, wil je wellicht ook de ondernemers waar nodig een helpende hand bieden. Waar hebben ze behoefte aan, waar kun je als gemeente of centrum mee ondersteunen zodat ondernemers zich kunnen ontwikkelen, uitbreiden en kunnen blijven vestigen in jouw gemeente?

bottom of page