top of page

COACHING & CONSULTING

PLEASURE IN THE JOB PUTS PERFECTION IN THE WORK

De retail staat voor genoeg uitdagingen. Van digitalisering tot pandemieën. We kunnen niet ontkennen dat er veel aan het veranderen is. Omnichannel, aankopen op Instagram, VR/AR in winkels, de technologie loopt ons voorbij. Daarnaast zorgt krapte op de arbeidsmarkt ervoor dat personeel gaat kijken waar het gras groener is. Kijken we kritisch genoeg naar onszelf om te weten waarom? Ook de consument verandert. De online wereld zorgt ervoor dat de consument een stuk kundiger wordt en veel meer opties heeft.

 

Ik ervaar en zie dat je in veel winkels niet geholpen wordt, zoals je dat zou willen of misschien wel verwacht. Hoe komt dat toch? Werken mensen hier met tegenzin, zijn ze wel happy? Plezier in je werk is niet alleen doen wat je leuk vindt, het is ook gewaardeerd voelen, meegenomen worden in de feiten en cijfers van het bedrijf, je belangrijk voelen en opgeleid worden. Tijdens mijn carrière in de retail heb ik gezien wat het eren van je medewerkers kan doen met je omzet. Je zult versteld staan!

 

Ondernemers weten vaak niet hoe ze met de concurrentie die ze hebben van online webshops om moeten gaan. En juist daarom is die goede service (en dus happy medewerkers) zo ontzettend belangrijk. Ik geloof heilig dat een goede balans tussen online en offline mogelijk is en uitkomsten biedt. Door bedrijfsblindheid kunnen veel ondernemers hun eigen kansen en groeimogelijkheden niet meer zien. Dé reden om een afspraak te maken en je blik te verruimen.

Wat kan ik voor je doen?

Er zijn talrijke manieren te noemen hoe ik je kan helpen. Alles heeft te maken met jouw wensen en behoeftes. Met wat je zelf kunt en wilt oppakken en waar je graag advies of hulp bij kunt gebruiken.

Het allerbelangrijkste is ons eerste gesprek, waar we onder het genot van een kopje koffie of thee bekijken waar je behoeftes liggen. In de meest ideale situatie maken we samen een

CaZa scan van je onderneming om de vervolgstappen te bepalen. Op deze manier nemen we namelijk alle aspecten van je onderneming mee.

 

Bij coaching denk ik aan frequente bijeenkomsten met structuur en duidelijke afspraken tussen beide. We moeten van elkaar op aan kunnen. Training en consulting zijn ook mogelijke diensten. Denk hierbij aan een leiderschapstraining, of advies bij planning en (moeilijke) gesprekken met personeel.

Klik hieronder voor meer informatie.

Het creëren van tevreden klanten is het beste businessmodel dat er bestaat

1981.jpg

Partners

RIC.png
gilde.png
sociaal kapitaal.png
houseofsocialmedia.png
deltavu.png
envisual.png
hiro.png
ateljeeagt.png
logo website unplayed.png

Klanten

carriera.png
timmermans.png
tzandmenke.png
romer.png
venlopartners.png
thuisinpanningen.png
citymanagement roermond.png
nolemon.png
joden.png
bottom of page