top of page

BEZOEKERS

GASTEN EN
PERSONEEL

In je huis zorg je ervoor dat je hele familie er prettig kan wonen en dat gasten zich welkom voelen en graag op visite komen. Hoe zit dat voor jouw onderneming? Voelt jouw personeel zich happy, hebben ze de kennis en kunde om jouw gasten vriendelijk te ontvangen? En hoe staat het met je bezoekers? Voelen zij zich thuis in jouw onderneming en focus jij je op de juiste doelgroep?

Train en waardeer je personeel met als resultaat letterlijk happy medewerkers en meer omzet. Leer je doelgroep kennen en pas je strategie aan waar nodig.

Ken je klant

Leer je klant “beter” kennen door te kijken naar hun wensen en aankoopgedrag.

Personeels-
beleid

Een goed, uitgeschreven personeelsbeleid zorgt voor ontwikkelingspotenties, duidelijkheid en houvast voor zowel de werkgever als de werknemer.

Werving en selectie

Mis geen talenten door een duidelijk en up-to-date beleid aangaande werving en selectie.

Personeels-handboek

Alle afspraken, regels en werkwijzen duidelijk en overzichtelijk in een handboek bij elkaar.

Training: haal meer uit je personeel

Door het inzetten van de juiste tools en verantwoordelijkheden goed te matchen creëer je ontwikkeling, groei en betere prestaties.

Als directeur ben je zo goed als de mensen die voor je werken.
- Ray Kroc, McDonalds

I'm a paragraph. Click here to add your own text and edit me. It's easy.

Waiter
bottom of page